domingo, 8 de enero de 2017

El cos humà

Bona tarda!

Després d'unes vacancess de Nadal ben profitoses espero que torneu amb les ganes i l'energia suficient per afrontar aquest 2n trimestre i és que sembla que no, però a mi m'està passant volaaant!! Ja entro al segon semestre de 3r de carrera! Quina rapidesa, com m'estan passant els anys, els semestres i els dies! A vegades fins i tot em sembla que no els aprofito prou... Algú més té aquesta sensació?

Fa uns dies us vaig ensenyar com havíem fet el proojecte amb les pilotes des de matemàtiques fins a la didàctica artística, i és que sembla que no però amb activitats així em dóna molt per pensar en coses que es fan a l'escola.

L'altre dia vaig estar buscant coses per treballar el cos humà a educació infantil. No els òrgans, ni els ossos, sinó les parts del cos, i no vaig trobar absolutament res que m'agradés! Res! És que ni una idea! Imagineu el que hi ha per internet que el cos humà es treballa així:

Aprofitant que havia de fer un treball per didàctica del llenguatge vaig pensar que què millor que fer jo les meves pròpies activitats. I certament, no us enganyaré, he necessitat ajuda, però estic tan orgullosa de com ha quedat! Sort que la meva germana és un "as" dibuixant!

Així que us ensenyo les meves dos propostes per treballar el cos humà, a veure què us semblen! 






En aquesta actiitat bàsicament es tracta de donar el tronc com a part principal del cos, i es van traient les targetetes de la caixa i es van afegint les parts del cos al tronc. Els elements facials també es poden treure, tot i que generalment els infants ja saben què són els ulls, el nas i la boca, però així ho acabava de fer més complet. Al desmuntar-se queda tot ben guardadet a la caixeta i d'aquesta manera no es perden les peces i queda tot en un mateix espai.








 


L'altra activitat que vaig proposar va ser aquesta:



L'àlbum de les parts del cos és genial! Per mi, una obra d'art! És un llibre on cada pàgina s'ha d'anar enganxant la part del cos corresponent al seu lloc i que concordi amb la pista que hi ha la part inferior de la pàgina.

Què us semblen les meves idees per treballar el cos humà? Com ho feu vosaltres??

No hay comentarios:

Publicar un comentario