lunes, 30 de noviembre de 2015

El Monstre de Colors II

Bon dia!!

Us torno a portar avui "El Monstre de Colors" de l'Anna Llenas però amb una versió de titelles que he fet jo mateixa. Aquesta vegada però no porto unes manualitats per fer, sinó que com ja us he dit la versió titella.


Doncs bé, com ja us vaig explicar aquí el conte del Monstre és molt bonic, i com que sempre estic mirant diferents maneres d'explicar els contes, aquest cop he decidit fer els titelles de dit per tenir alguna cosa diferent.

Podeu veure també els altres contes que he fet:
  • L'erugueta golafre aquí 
  • De què fa gust la lluna aquí
Ara ja estic rumiant el següent, bé de fet ja sé quin faré, però això encara queda en secret! Així que avui us ensenyo els petits i bonics monstres








  
Ara et toca a tu doncs!

2 comentarios:

  1. Molt boniques! M'encanta el teu bloc!
    Et convido a visitar el meu bloc, on he compartit les activitats que faig a l'aula amb els meus alumnes de p5: http://raconetdinfantil.blogspot.com.es/?m=1

    Una abraçada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Montserrat!
      Doncs m'hi passo segur, segur!

      Una abraçada!

      Eliminar