jueves, 19 de noviembre de 2015

20 idees d'arbres de Nadal

Bon dia!

Diumenge us vaig portar idees de calendaris d'advent, doncs avui us porto 20 idees d'arbres de Nadal, per si voleu anar recol·lectant material per fer-los. N'hi ha que requereixen més estona que d'altres però tots valen la pena, sinó mireu-ho vosaltres mateixos!

Us en deixo per nens més petitons, per mitjans, per fer de manualitats, per si teniu una casa més rústica o més moderneta! Així que ja sabeu com posar-vos-hi! Primer de tot us ensenyo l'arbre que estic fent jo (evidentment encara no està!! ja us l'ensenyaré!) , inspirat amb aquest:



Estic molt contenta aquest any d'haver pogut fer aquest arbre, si, m'hi he posat molt d'hora però l'he acabat ara, i tootes les decoracions de l'arbre m'estan portant una micona més de temps de l'esperat, però ja us l'ensenyaré. Quedarà preciós, preciós!


Foto via: Imagine Our Life
Foto via: Kiwi Crate
Foto via: Babble
Foto via: Olives and pickles























Foto via: EI d'Educació Infantil
Foto via: Target
Foto via: Buggy and Buddy
Foto via: The wool acorn
Foto via: Fran tatei-gail
Foto via: Parents
Foto via: Wild and Wisdon
Foto via: Etsy
Foto via: Babble Dabble do
Foto via: Fave Crafts






















Foto via: Fantastic Fun and Learning
Foto via: Mothers Niche
Foto via: So may tables
Foto via: Very Chouette
Foto via: Wild Flowers and Pistols
Foto via: Instructables

4 comentarios:

  1. Respuestas
    1. Gràcies Elisabet!
      Et convido a veure'ls doncs!

      Una abraçada!

      Eliminar
  2. lovely projects but English PLEASE.....can't read the instructions! :(

    ResponderEliminar