martes, 7 de junio de 2016

Seminari Formació Montessori

Bon dia!

Avui us porto algunes de les fotografies que vaig poder fer en el Seminari d'Educació Montessori que vaig fer a través de l'IMI (International Montessori Institute) i les formadores venien de l'AMI (Association Montessori Institute).



En aquest seminari que vaig fer vaig poder aprendre sobre:
  • Vida pràctica
    • Cura de la persona 
    • Cura de l'ambient
    • Control del moviment
  • Material sensorial
    • Sentit visual
    • Sentit tàctil i auditiu
    • Sentit bàric i tèrmic


  • Matemàtiques
    • Del 0 al 10
    • Enumeració
    • Sistema decimal
    • Memorització de les taules
    • Pas a l'abstracció
    • Potencies, arrels quadrades i cúbiques (tot i aque no vem poder veure tots els materials ni els vem poder treballar tots)


  • Geometria
  • Llenguatge
    • Escriptura i lectura
    • Anàlisi morgològic
    • Caixes gramaticals
    • Anàlisi sintàctic


  • Biologia 


  • Geografia
  • Història
  • Música
  • Art
La veritat és que em va agradar molt tot el seminari, el recomano a qualsevol persona que el vulguis fer, és molt interessant. A part d'ensenyar-te tots els materials que exposo aquí, i algun més que no vaig poder fotografia perquè estaven tota l'estona ocupats, ens van ensenyar quin era el funcionament i les presentacoins de cada un.

El que tenen aquests materials és que són cars, realment cars, així que n'hi ha molts que ens els podem fer nosaltres, així que us deixo algunes de les pàgines que he utilitzat jo per fer els meus, que no estan acabats, però quan ho estiguis us els ensenyaré. Quines utilitzo?

No hay comentarios:

Publicar un comentario