sábado, 28 de mayo de 2016

La Caputxeta Vermella

Bon dia a tothom!!

Feia molt de temps que no passava per aquí, però amb els exàmens i treballs que tenia no tenia temps, però ja estic aquí! Miraré a veure si puc publicar més sovint ara que ja tinc temps que fer un munt de coses.



Avui us porto aquests titelles que vaig fer per la meva tutora de pràctiques i és que vaig anar a una escola fantàstica, amb mestres fantàstiques i nens i nenes espectaculars! No sabeu pas tot el que m'han ensenyat!

Tenia la idea de fer alguna cosa relacionada amb la caputxeta vermella tenint en compte que la classe on estava jo tenia aquest nom, i vaig pensar que seria tot un encert. Així que vaig buscar alguna idea pel pinterest, i entre totes les idees que vaig trobar vaig fer aquesta. Molt semblant a una que vaig trobar però sempre donant el meu toc perquè no sigui una còpia.


Així que no vaig agafar cap patró de res i els dibuixos els vaig fer jo, o sigui que no sigueu massa exigent amb les cares i tot, que jo he fet el que he pogut! El que no m'acaba d'agradar com ha quedat és el titella de la Caputxeta Vermella que queda com una mica estranya, però bé, el llop, el caçador, l'àvia, la mare aquests trobo que han quedat estupendos, no creieu?

Compartiria els patrons amb vosaltres si els tingués, però com que ho vaig fer tot a ull, no us puc compartir res, però si dir-vos que és molt senzill i si no voleu cosir, sempre ho podeu fer amb la cola calenta que també queda molt bé, tot i que jo prefereixo com queda estèticament un cop l'he cosit. Jutjeu vosaltres mateixos.



Espero que us animeu a fer-ne, són molt divertits i molt bonics!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada