lunes, 24 de agosto de 2015

Els llibres de manualitats

Hola! 

No us heu parat mai a mirar la quantitat de llibres de manualitats que hi ha? 
A mi m'encanten les manualitat, és més, em passaria el dia fent-ne, però a vegades fem curts d'idees, hi ha dies que en tenim millors, i d'altres pitjors, anem a botigues i veiem moltes coses que podem utilitzar i les agafem perquè algun dia se'ns acudrià què fer amb allò que hem comprat. No us passa?

 
Avui he anat a una de les moltes llibreries que hi ha a la ciutat, i m'he quedat embaladida mirant la quantitat de llibres que hi ha de manualitats, en volia escollir un, però davant de tota aquesta varietat m'he quedat completament en blanc, i després de mirar-ne moltíssims, he acabat marxant sense comprar-ne cap, i no serà perquè no m'agradaven, però, és que n'hi ha tants que hagués preferit fer una barreja de tots per acabar quedant-me amb les manualitat que més m'agradaven. 

Així que què he acabat fent? Doncs he marxat, he mirat tots els llibres que tenia de manualitats per casa, i he decidit fer-me el meu propi dossier de manualitats, i crec que aquesta és la millor opció, perquè, quantes manualitats heu vist i voleu fer? Quines heu fet i us agradaria deixar-ne emprempta per si algun dia teniu ganes de tornar-les a fer?
Tot i així, us dels llibres que m'agrada fer servir i agafar idees són...



Els llibres de manualitat ens anglès tenen alguna cosa que m'agrada molt, no sé si és perquè l'idioma és diferent dels que llegim habitualment, però els trobo diferents i amb unes imatges i fotografies molt i molt boniques, així que us animo a mirar-ne alguns, i animeu-vos! encara que siguin en anglès el pas a pas l'entén tothom!
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario